2016. szeptember 2., péntek

4.Átváltozás...

Sziasztok itt az új rész amivel nem vagyok megelégedve mert elég fáradtan írtam de remélem tetszeni fog :) hagyjatok nyomott és remélem ,,annyira,, nem meglepő Harry munkája 

Kitten Xx





4

Már a kocsiban ülök, Georgia mellet úton hozzá nem nagyon szól hozzám, cak egy önelégült vigyorral az arcán mered az útra.

-Legalább ne mutasd ki ennyire az örömöd-Forgatom meg a szemem.

-Bocs nem tehetem.-Kuncog.-Végre TE is be láttad hogy apáék túl sokat várnak tőlünk.-

-Nem, csak arra kértelek hogy kupálj ki!-Ráztam meg a fejem.

-És ki kedvéért?Legalább helyes pasi?-Kicsit oldalba bök könyökével mire elpirulok.

-Nem, ő nem helyes, ő gyönyörű tiszta műalkotás.-Ábrándoztam.

-Akkor sem értem mi a baj veled?Jó képű vagy.-

-Igen de, túl feszült és a hajam sem a legjobb meg az öltözködésem se.-

-Szerencséd hogy amikor felhívtál és jöttem érted vettem neked pár cuccot.-

-Mennyi az a pár?-Vontam fel a szemöldököm.

-Kb 15 póló nadrág és pulcsi.-

-Óhh akkor azért késtél vagy másfél órát?-Kérdeztem szarkasztikusan.

-Bocsi Boo, de inkáb fogd be és örülj.-

-Köszönöm hogy segítesz!-

Úgy tíz perc után megérkeztünk és szinte berángatott az ajtón fel a szobájába.

-Vedd fel ezt ezzel!-Dobott hozzám egy fekete pólót és nadrágot, ami már így is nagyon szűknek nézett ki.

-Ugye ezt nem gondoltad komolyan?-Húztam fel az egyik szemöldököm.

-De!Ez halál komoly!-

-Nem fogom ezt felvenni!-Prüszköltem felháborodva.

-Baszus Lou!Miért akartad hogy segítsek ha nem vagy hajlandó azt tenni amit mondok?-Emelte meg a hangját, lehajtottam a fejem és bementem a fürdőbe átöltözni.

Harry szemszöge

Sietve haladtam Márkhoz hogy megtudjam a fejleményeket, elegem van ebből az egészből!Ezek a hülye kínzások!Utálom apám amiért rám erőltette ezt az egészet és megölte anyámat és Gemmát de ha nem akarok meghalni engedelmeskedem és olyan leszek mint egy pincsi.

-Mark itt vagyok!-Rontottam be az ajtón, mire a teremben lévő összes szem rám szegeződött.
Mark hozzám sétált hatalmas mosollyal és oldalra biccentett hogy menjünk az irodájába.

-Na mesélj Harry!Miket mondtál azoknak az idiótáknak?-Ül le a székébe.

-Tizennyolc évet mondtam kornak és baszod bevették!-Röhögtem fel.

-Na neee ennyire hiszékenyek?Ez jó, nos a Tomlinson gyerekkel lett valami?-

-Át kellet mennem a hozzá, az apja nem volt ott, gondolom csak este ér haza. de még kéne egy kicsit várni mert ha Louist magamhoz édesgetem és megkedveltettem magam az apjával akkor nem fognak rám gondolni a halál esetkor utána pedig végzek a fiával is, így jár ha velünk köt üzletet!-Röhögtem fel.

-Még szerencse hogy helyes vagy...és meleg!Remélem tetszel Louisnak!Próbálj vele egy kicsit kedves lenni, tudod tipikus stréber gyerek.Csinálj belőle lázadót és érd el hogy sokat legyen veled és te is sokat legyél náluk figyeld ki hogy az apja mikor ér haza és mikor indul!Egy éved van arra hogy elintézd!Senkinek ne legyél feltűnő, ha elcseszed az apád nem fog kímélni!-Teste megfeszült és mélyen fújta ki a levegőt.

-Ne aggódj valaki ki fogja nyírni én pedig mint a fia átveszem a helyét és enyém lesz a világ!-Kitártam a karom egy hatalmas mosollyal.

-Igen a tiéd lesz és Liam, én meg Zayn leszünk a jobbodon mint legfőbb bizalmasod.-

-Elég jól fogtok járni persze ha nem árultok el!-Közel hajoltam hozzá majd fojtattam.-Nem bírom a hűtlen embereket és akik nem végzik a parancsom s nem a terveim szerint járnak el, ne feled ezt!-

-Tudom.-Nyelt egyet majd átadta az új aktákat és adatokat.

Intettem majd vissza mentem a kocsimhoz, bedobtam az aktákat a kesztyűtartókba majd beszálltam és elindultam,...

***

-Szia Harry!-Hallottam meg Lou hangját, felvéve a legszebb mosolyomat fordultam felé de a látvány letaglózott még engem is, egy fekete ujjatlan póló egy hófehér tapadós nadrággal és egy fekete Vans cipővel szexy, nagyon is az a haja fel volt állítva, szemei csillogtak, akait pedig mosolyra húzta.

-Szia Lou!-Haraptam be az ajkaim.-Nagyon dögös vagy!-Bókomtól elpirult és lehajtotta a fejét.

-Kö...köszönöm.-Dadogott majd leült mellém.

-Na mi az Tomlinson? Lett ízlésed?Csak nem megjött az eszed?Vagy csak azt akarod hogy az új fiú megdugjon?-Röhögött fel Cameron.

-Lou miért hagyod hogy szekáljon?Miért nem szólsz vissza?Legalább egyszer!-

-Tudod Harry, mi jártunk Cameronnal és megszégyenített az egész suli előtt, aztán meg fenyegetett hogy ha egyszer is mondok valami olyat ami neki nem tetszik kitárja azokat amiket mondtam vagy csinált velem.-Hajtotta le a fejét.

-Ti dugtatok?-Emeltem fel a szemöldököm meglepődve.

-Nem ő csak...izé...-Pirult el és kezeibe temette az arcát.

-Leszopott?-Kérdeztem mire helyeslően bólogatott.

-Hallod Louis te mocskosabb vagy mint hittem!-Röhögtem fel mire nyöszörögni kezdett.

-N...nem vagyok!Csak kíváncsi voltam és engedtem neki.-

-Élvezted?Hiányzik az az érzés?-Megdöbbent de egy aprót bólintott.

-Én megadhatom.-Simítottam combjára.

Megrázta a fejét és ellökte a kezem.

-Most mi a baj?-

-Én...nem akarom, nincs barátom de...én csak akkor akarok ilyet érezni amikor van valakim és azzal akivel együtt vagyok de itt senkinek sem tetszem.-Rám nézet könnyes szemekkel.





2 megjegyzés:

  1. Mi?? Harry mi van?? Maffia?? Wow...ez Úristen de király...mik lesznek itt. 😁
    Már alig várom!!!
    Lou olyan édes milyen jolehet már abba a nadrágba a segge? El képzeltem es folyik a nyálam. 😁
    Es itt abba hagyni?? 😱
    Gemme meghalt es Anne is?? 😢
    De Harry jelleme tetszik. Lout úgy se fogja megölni. Tudom. ❤ akkor Lou Apja is maffia tag??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú hát köszi :) Igen,igen igen és igen :) Lou apja nem tag csak üzletet kötött velük ;)

      Törlés