2016. szeptember 12., hétfő

5.Tévesen ítéltem meg...

5

Szemei könnyben csillogtak, s a sós lágy cseppek óvatosan és lassan folytak le állára majd cseppentek lábaira egy hallhatatlan koppanással ezt a csendet csak szomorú szipogása zavarta meg, ajkai meg meg remegtek.

-Hé mi az Tomlinson?Az ú gyerek nem akar seggbe rakni?Neki se kellesz ahogy senkinek sem?-Az egész osztály felröhögött Cameron sértésein csak mi ketten nem, Louis felpattant és kirohant, furcsa s erős késztetést éreztem hogy utána  rohanjak.Hagytam ennek a parancsoló erőnek s utána futottam ahhoz képest hogy milyen kicsi nagyon gyors de szegény el eset, nem kelt fel csak a szekrényekhez csúszott és felhajtott térdeire hajtotta fejét, mondhatni éreztem mennyire  meggyötört.

-Lou?-Ültem le mellé.-Ne hallgass rá!Csak irígyj rád mert te ilyen tökéletes vagy!Meg mert neki nincs ilyen jó segge mint neked!-Kuncogtam hát ha jobb kedvre tudom deríteni.

-Igaza van Harry!Nem kellek senkinek mert ronda vagyok!-Rivallt rám s ekkor egy hirtelen ötlet támadt tudatomba.

-Louis?-

-Hmm?-

-Mi lenne ha kamu járnánk vagy valami hasonló és féltékennyé tennénk hogy egy ilyen görög félisten pasid van?-Rám nézett elmosolyodott és megölelt, ez fura volt de...jól esett ezért karjaim dereka köré fontam.

Ezt könnyebben megoldottam mint hittem!Majd elérem hogy belém essen vagy valami és akkor többet kell náluk lennem ki ismerem ki mikor merre és hova megy aztán vagy kinyírom az apját vagy elrabolom és megkínzom végül meg szakítok vele vagy esetleg végzek vele is majd elhúzok, tökéletes!

-Ez hülyeség!Tényleg helyes  vagy meg minden de....hogy néznék már ki melletted?Meg ha egyszer megkérdezi hogy le-e feküdtünk és azt mondjuk igen akkor kérdezgetni fog me...-Megállítottam azzal hogy megcsókoltam, ügyetlenül de viszonozta átfurakodtam nyelvemmel s masszírozni kezdtem az övét, amikor elváltunk arca lángrózsával volt gazdagabb.

-Fogd be és add a kezed!Meg amúgy is ne becsüld alul magad!Helyes vagy!-

-De azt mondtad nem vagyok az eseted!-

-Csak meg akartalak bántani na gyere!-Felkeltem, és kezénél fogva felhúztam majd össze fontam az ujjainkat.

-Biztos jó ötlet ez?Én még rendesen se jártam valami sokáig Cammel. Nem igazán tudom hogy mik a szabályok egy normális kapcsolatban.-Hajtotta le a fejét.Édes.

-Nincsenek szabályok!Azt csináljuk ami jól esik és ott ahol.-Komolyan úgy beszélek mint egy kapcsolat szakértő amikor csak egy normális pasim volt, a többi csak kaland.

-De ugye mi nem fogunk khm tudod, AZT ugye nem fogjuk csinálni?-Arca szinte téglavörös volt.

-Hát ha a vége az lesz hogy kialakul belőle egy normális kapcsolat akkor igen fogjuk.-Oda hajoltam a füléhez.-Meg foglak rontani édesem.-Megharaptam a fülcimpáját majd belenyaltam.

Megrezzent de nem mondott semmit csak nyelt egyet mikor az terem ajtajához értünk.

-Kész vagy?-Szorítottam rá kezére.

-Igen!-Bólintott majd beléptünk, minden szem ránk szegeződött. volt ki irigyen volt ki szemrehányóan vagy örömmel nézett ránk, elengedtem Lou kezét és a derekára helyeztem s úgy kezdtem el tolni a helyünk felé, le akart ülni de megállítottam, én ültem le előbb őt pedig az ölembe húztam, arca édesen ki volt pirulva.

-Sziasztok srácok!-Jött ide egy fekete hajú kék szemű magas tökéletes alakú lány.-Csak gratulálni szeretnék nektek!Nagyon helyesek vagytok együtt!Jó pasit fogtál ki Boo.-Boo?Mi?

-Köszönöm de Angel kérlek ne szólíts így!Tudod hogy imádlak de neeeee!-

-Bocsiii Loueeeeeh.-Játssza meg a pláza cicást nyávogást.

-Köszi cica!-Nevet fel.

Mint megtudtam Angel felült a padra és ódákat zenget arról hogy milyen aranyosak meg hasonlók vagyunk, pár perc múlva Cameron jelent meg.

-Harry ne szórakozz hogy összejöttél ezzel!Néz már rá!-Röhögött fel mire a kis test az ölembe összehúzódott.

-Pont azért mert ilyen édes és jó képű, már bocs de néztél már tükörbe?Drága a szőkés fekete hajad buzisabb mint ha pink lenne!-Élesen szívta be a levegőt majd közel hajolt hozzám.

-Az lehet, de még is az én farkam járt a szájában és a seggében!-Suttogta úgy hogy csak mi halljuk, ledöbbentem nekem azt mondta hogy nem feküdtek le.

-Mi?Baby te nem azt mondtad hogy nem dugtatok?-Mordultam fel, felhajtotta a fejét és a szemembe nézett mint általában.

-Nem is dugtunk csak,,,csak,,,egyszer be...be tette de nagyon fájt és n...nem hagytam.-Dadogta.

-Óhh!-Csak ennyit tudtam mondani.

-Na mi az?Már nem kell a kis szüzike?Nekem lepasszolhatod!Jó forró szűk segge van!-Megérintette Louis arcát mire elütöttem a kezét.-Ne tán még így is kell?Megértem szopni jól tud.-

-Fogd be!-Nézett rá a kis kócos.

-Csak nem megnőtt a szád?Már őt is leszoptad és azért?Hülye ribanc!-Köpte a szavakat majd itt hagyott minket.

Lou ismét sírni kezdet.

-Sajnálom nagyfiú de ez nem változtat semmin.-

-Hé cica nyugi van, neked nem kell Cam itt van Harry majd ő megadja amit az a köcsög nem, talán még szerelmet is, naaaaaa mosolyogj már!Ő nem érdemelt meg téged!Hé cicus én szeretlek és még sokan szeretnek és tényleg még az is lehet hogy Harry beléd szeret!-Arról ne álmodj csajszi!Ezek hülyék!Én sose leszek szerelmes!

-Köszönöm Ang, én is szeretlek!-Mi a fasz?Ezek így kimondják?Én még anyámnak se tudtam ki mondani csak gyerekként ő volt az első akinek mondtam, és az utolsó is.........

-----------

Peace and Love!

Remélem tetszett a rész!Hagyjatok nyomott és Kommentbe írjatok véleményt <3 

4 megjegyzés:

  1. Szia. 😊
    Woah ez izgalmas lett. Harry csak nem érzel valamit Louis iránt..
    Nagyon imádtam. Cameront meg utálom kis nyomi gyerek. Ajj Lou olyan cuki vagy...imádlak
    Csak így tovább 😉

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett tetszik mert mindig izgisen hagyod abba és alig várom mi fog ebből kisülni! Minél előbb várom a folytatást!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod hinni ez milyen jól esik :) köszönöm szépen :D Sietek vele :D

      Törlés