2016. augusztus 24., szerda

2.Hogy ismerjem ki?Olyan bonyolult ez a fiú....

2


-Gyere, elsőnek megmutatom a kémia termett, itt van pontosan mellettünk, szerintem nem kell bemenni majd kémia órán megnézed, aztán mellette van a fizika terem,a biosz terem,....

Körbe kísértem a suliban és elmondtam mi hol van, mindig csak egy hmm-t vagy egy okét mondot ami kissé idegesített de nem tette szóvá,nem lett volna udvarias dolog, utoljára a tornacsarnokot hagytam.

-És ez itt a torna terem, hatalmas és borzalmasan kimerítő dolgokat csinálunk itt.-Kacagtam fel.

-Nos kösz, de lehet egy kérdésem?-

-Persze.-Mosolyogtam rá.

-Miért jársz ilyen furán?-Jegyezte meg kissé gúnyosan.

-Párdon?-

-Furcsán jársz.-Jegyezte meg újra.

-Már én kérem a bocsánatod, de ezt hogy érted?-Vontam fel az orrom.

-Nem tudom, de te máshogy mész komolyan mintha egy divatbemutatón sétálnál vagy nem tudom.-Rázza meg a fejét.

-Csak elegánsan járok, tán már ez is gond?-Húztam fel fél szemöldököm.

-És a beszédet is, olyan más tök idegesítő lazíts egy kicsit legyél slampos.-Bokszolt vállba.

-Nem tehettem.-Ráztam meg a fejem  majd folytattam.-Tudod nem mindenki engedheti el magát és lazulhat, az én családom nem engedi a lazítást nálunk mindenki kőkeményen dolgozik és tanul, kivéve Gergoiát ő maga az ördög a családomban, de én nem ő vagyok, mindig 100% nyújtok és ez sosem lesz más kép, én a tökéletesre hajtok, csodálatos család és vagyoni háttér.-

-Melegként nem hiszem hogy olyan jó családod lenne, hisz' a gyerekeid nem vér szerintiek lennének.-

-Igaz de ki mondta hogy egy férfi mellet fogok megállapodni?-

.Mondjuk a nemi identitásod?-Kérdezte flegmán.

-Az nem jelent semmit, édes apám nem hagyná hogy a saját nememmel kezdjek kapcsolatot.-

-Még el sem mondtad nekik?-

-De és el is fogadták, legalábbis anya.-Rántottam meg a vállam.

-És apukád?-Ült le a lelátóra.

-Nos azt mondta hogy ez csak kíváncsiság, és majd benő a fejem lágya.-Ültem le mellé.

-Nem hiszem hogy az lenne, hé volt már fiúd?-Fordult felém izgatottan.

Hát ebbe meg mi ütött?

-Igen de csak egy hétig mert csak poén volt ez az egész és megszívattak az egész iskola előtt.-Össze facsaródott a szívem ahogy vissza gondoltam arra a napra...de gyorsan kivertem a fejemből mindent.

-Óhh mi történt?-

-Nem nagyon szeretnék róla beszélni.-Mosolygok rá fanyarul.

-Renden akkor majd máskor amikor megbízol bennem.-Arc élei felfelé görbültek ezzel előkerültek a gödröcskéi, milyen kis fiússá teszik őt.

Milyen édes....

-Honnan veszed hogy megfogok benned valaha bízni?Nem is ismerlek csak váltottunk pár szót és körbevezettelek, miért gondolod azt hogy meg akarlak ismerni?-Fontam össze a karjaim.

-Csak rád kell nézni Louis, mindent tudni akarsz rólam, a szemedbe van írva.-Azzal felkelt és ott hagyott sokkos állapotban.

Azta....ezt azért....

Megráztam a fejem hogy észhez térjek aztán felálltam és visszamentem a terembe még van négy perc a szünetig, de sajnos pont kicsengőre estem be, Harry a helyén ült....

-ÁÁáá Louis jól vagy?Harold mondta hogy nem érezted jól magad ezért kimentél a mosdóba.-Mosolygott rám Mr.Clifford.

-Ööö igen persze tanár úr, semmi gond csak kicsit émelyegtem.-Mosolyodtam el.

-Nos rendben, diákok mehettek szünetre Louis és Harold ti pedig gyertek és írjátok le az anyagot.-Rám mosolygott és oda adta a kis füzetét, leültem a székemre Harry mellé a kis jegyzetet középre raktam hogy le tudjuk másolni, én egyből neki kezdtem viszont Harry....ő csak firkálgatott.

-Miért nem írod?-Suttogtam.

-Mert így lesz indokom veled találkozni délután hogy lemásoljam rólad.-Kacsintott én pedig elpirultam és folytattam a körmölést de azért még morogtam egy okét.

Miért akar velem találkozni?nem értek semmit tiszta rejtély ez a fiú, meg akarom fejteni.

A többi óra a szokásosan telt, piszkáltak, figyeltem kaptam pár ötöst semmi új de amikor ki akartam menni Harry megállított.

-Na akkor ehetünk hozzátok?-Karolja át a vállam, megrezzenek közvetlensége miatt de ezt sem teszem szóvá.

Lassan de biztosan odaértünk.

-Gyere be és kérlek illedelmesen köszönj!-

Bólintott, bejött velem.

-Meg jöttem és itt van egy osztálytársam is!-Mentünk be a nappaliba ahol anyum laptopozott, de amint meghallotta a hangomat rám nézett aztán a göndörkére.

-Sziasztok!-Egy kisebb fintor volt az arcán amikor végig mérte a vendégem akit oldalba könyököltem.

-Jó napot kívánok asszonyom,Harry Styles vagyok.-Hajolt meg.

Mi a fene?Ő ilyet is tud?

-Üdvözöllek Harold.-Mosolygott rá.

-Mi felmegyünk mert Harrynek le kell másolnia az órai munkát, gyere bongyori.-Kuncogtam.

-Louis!Ne légy tiszteletlen!-Szólt utánunk anyám.

-Nos ez a szobám!-Nyitottam ki az ajtót, Harry nem zavartatta magát és elterült az ágyamon engem pedig magára rántott.

Az normális hogy elpirultam és bizsereg a hasam?

----------
Peace and Love!

Itt is vagyok a második részel!Szombaton akartam hozni de holnaptól keddig nem fogok ráérni ezért ma megírtam :D remélem tetszett nektek :D
Véleményeket kommentben várom :D


7 megjegyzés:

  1. Imádtam ❤
    Nekem tetszik.
    Imádom Lout olyan édes ❤
    Es Harryt is. Lesz majd Harry szemszög is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen lesz :D Többször is csak kicsit később :D

      Törlés
  2. Nagyon klassz és izgalmas! De sajnálom Lou-t ilyen szülőkkel nem lesz könnyű bár azt se hiszem,hogy ő hamar fel tudna oldódni!
    Csak nehogy tiltsák őket egymástól!
    Köszönöm,hogy megváltoztattad a betütípust!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és szívesen nekem is zavarta már a szemem xD

      Törlés
  3. Alig várom a kövi részt ������

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tetszik a történet csak pár helyes írás hiba nagyon szemet szúrt és idegesített. A mondatott nem kell a végtelenig nyújtsd. Pl. Ott volt mikor leírta Harry külsejét, de azelőtt meg arról beszélt(él), hogy elesett. Ezt két külön mondatba is teheted. A másik, hogy furcsànak találtam ezt a jelet "-" a párbeszéd végén. Alapjáratába véve elég jó a történet.:))


    A. Xx

    VálaszTörlés